SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Avantura Studio przygotuje rebranding Ayurveda-Line

Avantura Studio rozpoczyna obsługę suplementów diety Ayurveda-Line w zakresie kreacji i komunikacji. Agencja odpowiada m.in. za rebranding i pozycjonowanie tej marki.

Avantura Studio zajmie się rebrandingiem, pozycjonowaniem i strategią komunikacji wszystkich produktów Ayurveda-Line. Obsługa obejmie zarówno przygotowanie działań wizerunkowych ATL i BTL oraz kampanii internetowej, jak również realizację działań public relations, ze szczególnym uwzględnieniem kontaktów z mediami i e-PR.

Avantura Studio zostało wybrane do tego zlecenia przez firmę Spring, dystrybutora produktów Ayurveda-Line, na drodze rekomendacji.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Avantura Studio przygotuje rebranding Ayurveda-Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl