SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aviko w telewizji promuje nową linię frytek (wideo)

Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek Aviko. Działania w mediach zaplanowało Five Media. Za kreację reklam odpowiadała agencja GPD.

Kampania telewizyjna promuje najnowszą linię frytek Aviko - Super Crunch. Produkt pojawił się na rynku w trzech wariantach: Ekstra chrupiąca frytka prosta 750g, Ekstra chrupiąca frytka karbowana 750g oraz Ekstra chrupiąca frytka cienka i długa 750g.

W kampanii wykorzystane zostały wszystkie główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne. Wsparciem komunikacji telewizyjnej jest kampania VOD na platformach Player oraz IPLA, a także szeroka kampania odsłonowa.

Kreacją zajęła się agencja GPD. Z kolei media zaplanowało Five Media.

Dołącz do dyskusji: Aviko w telewizji promuje nową linię frytek (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl