SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aviva uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

Aviva rewiduje swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów.

Ubezpieczeniowy gigant chce skonsolidować swoje medialne budżety z poszczególnych rynków i zatrudnić jedną agencję, która przejęłaby obowiązki w omawianym zakresie na skalę globalną.

Aviva działa obecnie na 28 międzynarodowych rynkach, na których współpracuje z domami mediowymi należącymi do wszystkich pięciu największych na świecie holdingów reklamowych.

Całkowitą Wartość medialnego budżetu firmy szacuje się na około 200 milionów euro.

  • Więcej informacji:
  • Aviva
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aviva uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl