SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aviva zatrudnia ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Aviva.

W walce o warty około 172 miliony euro medialny budżet ubezpieczeniowego giganta należąca do holdingu Publicis agencja pokonała domy mediowe wchodzące w skład grup Aegis, Omnicom i WPP.

Aviva uruchomiła przetarg we wrześniu zeszłego roku, mając na celu skonsolidowanie swoich medialnych budżetów z poszczególnych rynków i zatrudnienie jednej agencji, która przejęłaby obowiązki na skalę globalną. Firma działa na 28 międzynarodowych rynkach, na których do tej pory współpracowała z domami mediowymi należącymi do wszystkich największych na świecie holdingów reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Aviva zatrudnia ZenithOptimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl