SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aviva przenosi budżet mediowy z Zenith do Blue 449

Firma ubezpieczeniowa Aviva zmieniła dom mediowy z Zenith na Blue 449 (oba należą do ZenithOptimediaGroup). Marketer nie zdradza dalszych szczegółów tej zmiany.

Article

Dom mediowy Blue 449 odpowiada za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek grupy Aviva w Polsce.

- Zmiana domu mediowego na Blue449 to efekt uzgodnień między Avivą a grupą ZenithOptimediaGroup, z którą współpracujemy w ramach umowy globalnej będącej efektem przetargu z 2016 roku - poinformował Wirtualnemedia.pl Bohdan Białorucki, rzecznik prasowy Aviva.

Strony nie ujawniają informacji o warunkach umowy.

Blue 449 odpowiada za zakup mediów przy najnowszej kampanii Avivy „Inwestowanie ma się rozumieć", promującej serwis do inwestowania grupy. Ostatnią dużą kampanią, przy jakiej marketer współpracował z Zenith, był program społeczno-edukacyjny na temat smogu - „Wiem, czym oddycham”.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aviva przenosi budżet mediowy z Zenith do Blue 449

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nico
czyżby klient nie był zadowolony z obsługi Zenith a Publicis Media zrobił wiele (czytaj obnizył ceny), zeby zatrzymac klienta w grupie - zmierzch ZOG ???
odpowiedź