Awans w GN Netcom

Monika Ambroziak awansowała na stanowisko channel marketingmanagera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią. Do polskiegozespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjneproduktów marki Jabra dla rynku biur i call center orazużytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej iWschodniej.

Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategiimarketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetemmarketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowobędzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległejej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie inadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.

Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej weWrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniejodpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: TrakElectronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcompracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy KomsaPolska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały