SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awans w Pulsie Biznesu

Lidia Garbaczuk, dotychczas specjalistka ds. reklamy w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska), od czerwca obejmie stanowisko product managera "Business Class", lifestylowego dodatku dla prenumeratorów dziennika.

Jako product manager będzie w całości odpowiadać za reklamę w tym dodatku.

Lidia Garbaczuk z Bonnier Business (Polska) związana jest od pięciu lat, początkowo pracowała w dziale sprzedaży nakładu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Awans w Pulsie Biznesu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl