SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse w Arc Worldwide Polska

Dwie osoby awansowały w strukturach Arc Worldwide Polska.

Milena Matwiejuk, która pracowała dotychczas na stanowisku ArtDirectora, objęła teraz funkcję Creative Group Head w Dziale BTL.Web Designer Adam Smereczyński awansował zaś na stanowisko CreativeGroup Head Działu Interactive.

Milena Matwiejuk, absolwentka ASP w Łodzi, związana jest zrynkiem reklamowym od blisko dziesięciu lat. W Arc pracuje od 2003roku. W związku z objęciem stanowiska Creative Group Head będzienadzorowała prace kreatywne realizowane dla głównych klientówagencji: PTC, Kraft Foods Polska, Diageo, ABB oraz SonyEricsson.

Adam Smereczyński zaczynał swoją karierę w agencji w 2004 rokuna stanowisku Junior Web Designer. Wraz z zespołem kreatywnymzdobył szereg prestiżowych nagród (m.in. trzy Lwy w Cannes, w tymjeden w konkursie Young Creatives 2007, a także European YoungCreatives 2007).

Dołącz do dyskusji: Awanse w Arc Worldwide Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl