SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axe razem z PIA na miejscu zbrodni

Polonia Indoor Advertising (PIA) przygotowała najnowszą kampanię indoorową marki Axe (Unilever Polska).

Celem kampanii, która startuje 14 lutego i potrwa do 15 marca jest zachęcenie do sięgnięcia po dezodorant AXE VICE. Jej odbiorcami jest core target marki AXE - młodzież miejska w wieku od 15 do 24 lat z dużych miast - osoby aktywne i trudno osiągalne za pomocą tradycyjnych mediów, często unikające przekazu reklamowego.

Koncepcja reklamy bazuje wokół tematyki podtekstów erotycznych oraz atmosfery miejsca zbrodni. W przekazie reklamowym wykorzystano plakaty formatu A3 w toaletach. Plakaty reklamowe informują o poszukiwaniu atrakcyjnej dziewczyny, której zarzuca się "bezprawne rewizje osobistych mężczyzn". Na plakacie stylizowanym na list gończy znajduje się zdjęcie "en face" i zdjęcie z profilu atrakcyjnej poszukiwanej dziewczyny, oraz komunikat o popełnionej zbrodni. Dodatkowo wykorzystano informacje o znakach szczególnych - m.in. "zalotnie podkręcone rzęsy" oraz o konieczności zachowania ostrożności gdyż "pod wpływem AXE VICE dziewczynki stają się niegrzeczne".

Kreację kampanii przygotowala agencja reklamowa G7, zakup mediów - dom mediowy PHD Poland, dobór lokalizacji i planowanie indooru w ramach własnej sieci - Polonia Indoor Advertising.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Axe razem z PIA na miejscu zbrodni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl