SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach

Dla azjatyckich użytkowników internet jest najważniejszym źródłeminformacji, szczególnie na temat urządzeń elektronicznych.

86 procent azjatyckich respondentów wykorzystuje internet doposzukiwania informacji na temat urządzeń elektronicznych -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna badanie przeprowadzone przez firmę Synovate.

Pod tym względem daleko w tyle znalazła się prasa i komunikacjaustna, na które wskazało 36 procent badanych.

Spośród elektronicznych gadżetów, respondenci najczęściejszukają online informacji na temat telefonów komórkowych, aparatówcyfrowych, laptopów i telewizorów.

W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy badani szukający w sieciinformacji na temat elektronicznych urządzeń zamierzają na niewydać średnio 1.800 dolarów, a 35 procent z nich planuje dokonaćtakiego zakupu przez internet. Z kolei w ciągu poprzednich dwunastumiesięcy tego typu produkt kupiła 1/4 respondentów.

W badaniu firmy Synovate, które zostało zlecone przez firmęMicrosoft Digital Advertising Solutions, udział wzięło 10 tysięcyazjatyckich użytkowników serwisu MSN/Windows Live.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl