b&j dla Primavery

Pod hasłem 'Źródło uczuć' odbywa się ogólnopolska kampania wody źródlanej Primavera, której obsługą zajmuje się wrocławska agencja reklamy b&j.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii agencja przygotowała nową stronę www, billboardy w największych miastach Polski oraz reklamy w prasie branżowej, kobiecej (Pani Domu, Olivia, Claudia) i opiniotwórczej (Newsweek Polska).

Zadaniem agencji było wypromowanie wody, posiadającej pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka, jako idealnej dla kobiet w ciąży oraz do przygotowania posiłków dla dzieci i niemowląt.

Pomysłem agencji jest strategia promowania wody Primavera dla trzech pokoleń kobiet – nie tylko na etapie macierzyństwa, ale i menopauzy. Dobrano do tego idealne medium – reklamę prasową w poradnikach „Macierzyństwo” oraz „Witalność po czterdziestce”, wchodzących w skład pakietów rozdawanych w gabinetach ginekologicznych na terenie całej Polski.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana