SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bąbelkowy kalejdoskop zmysłów Cin&Cin

Promocje sprzedaży i merchandising realizuje dla firmy Ambra agencja Partner ASM.

W ramach akcji Partner ASM realizuje animacje sprzedaży oraz degustacje na terenie wybranych sieci punktów sprzedaży. Promowane są nowe rodzaje vermouthu Cin&Cin - wersja wytrawna dla koneserów Extra Dry, oraz dwie zupełnie nowe wersje smakowe Lemoncini i Orancini, a także Dorato Spumante Mix - o smakach pesca (brzoskwinia) i fragola (truskawka). Animacje i degustacje realizowane przez PARTNER ASM potrwają do końca b.r.

Obecnie głównym celem prowadzonych aktywności  na terenie sieci wybranych supermarketów i hipermarketów jest zwiększenie sprzedaży vermouthów, a także poinformowanie konsumentów o nowych smakach vermouthu Cin&Cin i wina musującego Dorato..

Hostessy Partner ASM na terenie wybranych punktów sieci sprzedaży w całej Polsce aktywnie zachęcają klientów do spróbowania i zakupu nowości Cin&Cin i Dorato.
Jednocześnie Partner ASM wspiera przedstawicieli handlowych firmy AMBRA S.A. realizując działania merchandisingowe dla wszystkich produktów AMBRA S.A.

Decyzja o współpracy zapadła na podstawie przygotowanej przez Partner ASM oferty - dużemu zasięgowi, sprawnym mechanizmom kontrolingu i jakości działań towarzyszyły atrakcyjne ceny - powiedział Leszek Pakuła, Trade Marketing & Brand Manager w AMBRA S.A.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bąbelkowy kalejdoskop zmysłów Cin&Cin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl