„Babski biznes” jesienią w TVN Style. Ujawniono prowadzącą

Marta Klepka, ekspertka branży hotelowej, poprowadzi nowy program TVN Style „Babski biznes” – poinformowała stacja. Nowy format, do którego casting wciąż trwa, jeszcze tej jesieni pojawi się na antenie – dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
„Babski biznes” jesienią w TVN Style. Ujawniono prowadzącą
mat.prasowe

TVN Style ujawniło nazwisko prowadzącej program „Babski biznes” m.in. w mediach społecznościowych. Wsparciem dla bohaterek nowego formatu, które mierzą się z kryzysem w swoich biznesach, będzie Marta Klepka, dyrektorka generalna jednego ze znanych hoteli pod Karpaczem, a także mentorka i inicjatorka akcji “Być kobietą on tour”, z wykształcenia prawniczka. 

„W programie ‘Babski biznes’ Klepka wyciągnie rękę do kobiet, których biznesy utknęły gdzieś pomiędzy pasją a rzeczywistością. Jako prowadząca będzie towarzyszyć bohaterkom i pokazywać im, że błędy to część procesu” –  informuje stacja.

Marta Klepka to pierwsze nazwisko z obsady „Babskiego biznesu”. Z dotychczasowych informacji na temat programu dostępnych na stronie producenta (Django Media) wiadomo, że uczestniczki będą korzystać z porad i wsparcia – w tym także z zakresu „metamorfozy zewnętrznej” – zespołu ekspertek.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez TVN STYLE (@tvnstyle_official)

Casting do programu trwa. Producent czeka na zgłoszenia do końca września. Jak dowiedzieliśmy się w stacji, program ma pojawić się na antenie TVN Style jeszcze tej jesieni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska