"Back to School/Deal 2025" w nowej kampanii MediaMarkt

Sieć sklepów MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię "Back to School/Deal 2025", wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, którą marka rozwija od marca.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Back to School/Deal 2025" w nowej kampanii MediaMarkt
mat.pras.

Tym razem klimat blokowiska znany z social mediów przenosi się także do innych kanałów online, sklepów stacjonarnych oraz do dedykowanych spotów radiowych.

Kampania MediaMarkt została stworzona z myślą o generacji Z, która ceni autentyczność, humor i komunikację dopasowaną do ich codziennych nawyków: szybko, konkretnie, z dystansem i nutą ironii.

Firma zaprasza klientów w tym roku do Szkoły Handlowania Towarem 2025, gdzie będą mieli okazję uczestniczyć w niepowtarzalnych lekcjach. Podczas zajęć w MediaMarkt Academy dowiedzą się przykładowo, jak zaoszczędzić hajs w kiermanie, co oznacza lojalność w programie myMediaMarkt, jak odkrywać świat rabatów, a nawet jak należy skutecznie ściągać … aplikację MediaMarkt.

Neuromarketing w praktyce czyli kreacja, która angażuje

Kreacja kampanii została oparta na wynikach dedykowanego badania neuromarketingowego. To właśnie ono pomogło wybrać najbardziej angażujące ujęcia i hasła, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Badani najlepiej zapamiętali kreację "Back to School/ DEAL" z wyrazistymi bohaterami, miejską scenerią i charakterystycznymi pudełkami z logo MediaMarkt, które wzbudzają ciekawość i zachęcają do działania. Anglojęzyczne hasło idealnie wpisuje się w styl komunikacji młodego pokolenia.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie ruchu w sklepach stacjonarnych, na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej. MediaMarkt chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić tych, którzy już znają markę, by zostali z nią na dłużej, korzystając z szerokiej oferty nowoczesnych technologii, akcesoriów i gadżetów, które ułatwiają start w nowy rok szkolny i akademicki.

Jednocześnie marka buduje nowoczesny, odważny, "cool" wizerunek wśród pokolenia Z, nie zapominając o rodzicach i rodzinach, które często podejmują decyzje zakupowe.

Wszędzie tam, gdzie są młodzi

Działania reklamowe obejmują digital, internetową TV, radio, sklepy stacjonarne, media społecznościowe (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) oraz w e-commerce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe