SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Badania nośników CAM

Prawdziwa Historia o Formacie Wrap UP

Agencja CAM wprowadziła kolejny efektywny nośnik reklamy autobusowej - Wrap UP (reklama całopojazdowa). Tak wynika z badań efektywności oddziaływania różnych formatów reklamy transit advertising wykonanych przez Red Code - Business Process Institute.

Agencja CAM jako pierwsza wprowadziła i realizuje format Wrap Up, który umożliwił wykorzystanie reklamowe całej powierzchni autobusu. Agencja pierwsza całkowicie owinęła autobus, pozostawiając wolną od reklamy tylko szybę kierowcy. W takim formacie promowane były kultowe filmy "Matrix. Rewolucje" i "Władca Pierścieni. Powrót Króla". CAM jest jedyną firmą realizującą taką usługę w Polsce.

Wg badań wykonanych w lutym 2004 r. przez firmę Red Code - Business Process Institute kampania zrealizowana na tylko jednym autobusie i wspomagana przez kilka Full Backów była wysoce efektywna - znalazła się na 2 miejscu pod względem efektywności wśród wymienianych przez respondentów kampanii. Na pierwszym miejscu uplasowała się bardzo intensywna kampania 6-miesięczna. Badanie było prowadzone w pięciu lokalizacjach na terenie Warszawy. Przebadano 300 osób w wieku 18-49 lat.

Format Wrup Up bardzo silnie przyciąga uwagę, jest bardzo dobrze widoczny nawet z dalekiej odległości. Format ten zapewnia ponadto długi czas oddziaływania reklamy na odbiorców - pozostawanie w polu widzenia.

Firma CAM jest także pionierem jeśli chodzi o wprowadzenie formatów: łączony King Size+Full Back i Full Back (powierzchnia reklamowa na całej tylnej części autobusu). Kampania na tej powierzchni pozwala na dotarcie do kierowców, ich pasażerów i przechodniów dzięki długiemu czasowi ekspozycji. Format Full Back jest obecnie najczęściej zamawiany spośród wszystkich formatów transit advertising. Najlepiej jednak działa łącznie z King Size (wielki format reklamy bocznej)

W Polsce reklama autobusowa cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów. Autobusy jeżdżące po ulicach dużych miast są nowoczesne a transit advertising dociera nawet w niedostępne miejsca, gdzie nie ma innej formy reklamy. Ze względu na możliwość przemieszczania i wielki format reklama autobusowa jest efektywniejsza niż typowy billboard. Zaletą reklamy transit advertising są niskie koszty dotarcia do odbiorców spośród nośników reklamy zewnętrznej.

Dołącz do dyskusji: Badania nośników CAM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl