SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bądź całym sercem w Rio 2016!” - Visa promuje się przed igrzyskami (wideo)

Rozpoczęła się loteria kart płatniczych Visa związana z igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Akcję, pod hasłem „Bądź całym sercem w Rio 2016!”, wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, internecie, prasie i kinach.

Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować na stronie visa.pl dowolną transakcję kartą Visa o wartości minimum 5 zł. Raz w tygodniu losowane są dwa dwuosobowe pakiety wyjazdowe na ceremonię otwarcia igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, a codziennie: zestawy kibica (a w nich 50-calowy telewizor Panasonic, karta podarunkowa na zakupy o wartości 500 zł każda, a także torba i ręcznik plażowy Visa Rio 2016) oraz dziesięć kart podarunkowych o wartości 200 zł każda na zakupy sportowe. Akcja będzie prowadzona do 17 maja.

- W komunikacji marketingowej związanej z zaangażowaniem Visa we wsparcie igrzysk olimpijskich Rio 2016 wykorzystaliśmy motyw bijącego serca. Visa jest bijącym sercem systemu płatności, a igrzyska olimpijskie gwarantują przyspieszone bicie serca milionów ludzi na całym świecie - od sportowców rywalizujących o najwyższe trofea po kibiców wspierających ich z trybun i przed telewizorami - opisuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Działania reklamowa są prowadzone w telewizji i kinach (spot w wersji 15-, 20-, 30- i 60-sekundowej), internecie (największe portale, YouTube), radiu, prasie oraz poprzez kanały komunikacji banków dystrybuujących karty Visa.

Dołącz do dyskusji: „Bądź całym sercem w Rio 2016!” - Visa promuje się przed igrzyskami (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rupi
Dobre
odpowiedź