SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bądź eko - kobiety to lubią” - Kompania Piwowarska promuje butelki zwrotne (wideo)

Kompania Piwowarska we współpracy z Organizacją Odzysku Opakowań Rekopol zaczęła kampanię zachęcającą do korzystania z butelek zwrotnych. Akcja, skierowana głównie do mężczyzn, przebiega pod hasłem „Bądź eko - kobiety to lubią”.

Akcja jest oparta na klipie żartobliwie pokazującym, że aby uniknąć najgorszej randki, mężczyzna powinien nie tylko nie puszczać nudnego filmu, lecz także nie wyrzucać śmieci do butelki po piwie, ponieważ można ją zwrócić i kupić kobiecie kwiaty.

- Ten niestandardowy sposób pokazania korzyści z kupowania piwa w butelkach zwrotnych może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci na wysypiskach, a dodatkowo zmniejszyć zużycie energii i surowców potrzebnych do produkcji butelek. To wiele korzyści, które można osiągnąć tak prostym zachowaniem jak wybór piwa w butelce zwrotnej i oddanie jej potem do sklepu lub punktu skupu, dzięki czemu możemy podreperować domowy budżet - komentuje Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. - Dbanie o czyste butelki ułatwi  również pracę pracownikom browaru, którzy nie muszą odkapslowywać pustych butelek i wyciągać z nich śmieci - dodaje.

Spot przygotowała agencja 8iMAGE. Jest on dostępny na profilach Kompanii Piwowarskiej na Facebooku, Twitterze i YouTubie.

Klip jest elementem szerszej akcji Kompanii Piwowarskiej promującej działania dotyczące dbania o czyste środowisko. Od czterech lat firma razem z Biedronką i Rekopolem prowadzi zbiórkę opakowań szklanych i aluminium.

Dołącz do dyskusji: „Bądź eko - kobiety to lubią” - Kompania Piwowarska promuje butelki zwrotne (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dfg
„Bądź eko - kobiety to lubią”
napiszcie proszę.... czy kogoś to bierze ? ale tak szczerze poproszę....
odpowiedź
User
pankreatywny@gmail.com
Jakie to straszne :( Nie sądziłem, że KP robiąca tak genialne reklamy dla swoich marek będzie firmować takiego gniota. Już nawet instytucje rządowe robią lepsze reklamy eko :( To jest straszne pod każdym względem - scenariusza, copy - w tym seksistowskiego hasła, gry.... Udam, że tego nie oglądałem.
odpowiedź
User
Mat
"Akcja jest oparta na klipie żartobliwie pokazującym, że..."
"żartobliwie"??? Really?!? Gratuluję poczucia humoru!
odpowiedź