SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa” w nowej kampanii Black Energy Drink

Z początkiem października rusza kolejna kampania reklamowa napoju energetycznego Black Energy Drink (FoodCare). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Five Media, Testardo i Mindshare.

„Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa” w nowej kampanii Black Energy Drink

Nowa kampania Black Energy Drink będzie przebiegać pod hasłami „Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa Black”. Reklamy będą zachęcać odbiorców do osobistego sprawdzenia, jakie jest działanie energetyka.

Przypomnijmy, że od maja br. twarzą napoju Black jest Mike Tyson, który wystąpił w jego dwóch reklamach emitowanych latem (obejrzyj je i przeczytaj więcej). Nowa kampania - już bez udziału Tysona - będzie utrzymana w bardziej erotycznej stylistyce.

Działania reklamowe - zaplanowane na cały październik - obejmą telewizję (dwa spoty 15-sekundowe i billboard sponsorski), outdoor (billboardy 6 x 3 i 12 x 3), prasę (m.in. „Playboy” i „CKM”), internet (działania w serwisie blackpower.pl i na Facebooku - m.in. aplikacje konkursowe) oraz akcje samplingowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo, natomiast za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Mindshare oraz Five Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa” w nowej kampanii Black Energy Drink

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Żenujące, a skoro prymitywom i erotomanom to się spodoba - też niestety w jakiejś mierze skuteczny przekaz. Szkoda tylko, ze obniża jakość życia wszystkich (ja nie chcę aby reklamy na bilbordach podsuwały mi "gołe d...")
9 8
odpowiedź
User
Niegrzeszny
rada etyki mediów to cenzurowała ? no to się doigrali z tą pornografią. tyson jakoś przeszedł, ale to jest rzeczywiście over the top !
8 8
odpowiedź
User
ardian
Odważne stwierdzenie: będzie utrzymywana w bardziej erotycznej stylistyce. Dla mnie to erotyka w czystej postaci i nawet ocenzurowanie tego nie zmieni. Pozostaje sto pytań do....czy Polacy są na to gotowi, czy w ogóle można być gotowym na coś takiego i jak bardzo można korzystać z wolności. Jednym się podoba innym nie, pewnego postępu i zmian w mentalności nie zmieni, ani nie rozkręci jedna kampania Blackenergy. To się dzieje w naszej kulturze od lat...
8 8
odpowiedź
User
wierzący bardzo
Tak a świstak siedzi i zakrywa futerko w sreberko. p.Tomaszu nieczyste myśli już Pana owładnęły, nie wiem czy można się z tego wyleczyć, niestety. Gołe tyłki atakują w ilości 500 sztuk, stwarzają niebezpieczeństwo na drogach i w okolicach szkół. Coraz więcej osób zarażonych, pośladki są na ustach (fuj!) wszystkich. Podobno w kampanię był zaangażowany Wodecki i śpiewał swój wiral o nadmorskim kurorcie właśnie jako preludium do kampanii black ;)
8 8
odpowiedź
User
podatnik
Nie rozumiem tej reklamy :( Że niby jak kupię tę ciecz, to mi się życie seksualne poprawi. Prędzej by się tam sprawdził Jan Antony Vincent-Rostowski. Kupisz napój, zapłacisz VAT i politykom będzie żyło się lepiej. "Black Power", a w tle uśmiechnięte twarze koalicjantów... no to by było bardziej czytelne.
8 8
odpowiedź