SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa” w nowej kampanii Black Energy Drink

Z początkiem października rusza kolejna kampania reklamowa napoju energetycznego Black Energy Drink (FoodCare). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Five Media, Testardo i Mindshare.

„Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa” w nowej kampanii Black Energy Drink

Nowa kampania Black Energy Drink będzie przebiegać pod hasłami „Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa Black”. Reklamy będą zachęcać odbiorców do osobistego sprawdzenia, jakie jest działanie energetyka.

Przypomnijmy, że od maja br. twarzą napoju Black jest Mike Tyson, który wystąpił w jego dwóch reklamach emitowanych latem (obejrzyj je i przeczytaj więcej). Nowa kampania - już bez udziału Tysona - będzie utrzymana w bardziej erotycznej stylistyce.

Działania reklamowe - zaplanowane na cały październik - obejmą telewizję (dwa spoty 15-sekundowe i billboard sponsorski), outdoor (billboardy 6 x 3 i 12 x 3), prasę (m.in. „Playboy” i „CKM”), internet (działania w serwisie blackpower.pl i na Facebooku - m.in. aplikacje konkursowe) oraz akcje samplingowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo, natomiast za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Mindshare oraz Five Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bądź grzeszny” i „Sprawdź, jak działa” w nowej kampanii Black Energy Drink

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Żenujące, a skoro prymitywom i erotomanom to się spodoba - też niestety w jakiejś mierze skuteczny przekaz. Szkoda tylko, ze obniża jakość życia wszystkich (ja nie chcę aby reklamy na bilbordach podsuwały mi "gołe d...")
odpowiedź
User
Niegrzeszny
rada etyki mediów to cenzurowała ? no to się doigrali z tą pornografią. tyson jakoś przeszedł, ale to jest rzeczywiście over the top !
odpowiedź
User
ardian
Odważne stwierdzenie: będzie utrzymywana w bardziej erotycznej stylistyce. Dla mnie to erotyka w czystej postaci i nawet ocenzurowanie tego nie zmieni. Pozostaje sto pytań do....czy Polacy są na to gotowi, czy w ogóle można być gotowym na coś takiego i jak bardzo można korzystać z wolności. Jednym się podoba innym nie, pewnego postępu i zmian w mentalności nie zmieni, ani nie rozkręci jedna kampania Blackenergy. To się dzieje w naszej kulturze od lat...
odpowiedź