Bakerville wybiera NAV agency

NAV agency wygrała przetarg na obsługę marki Bakerville (Aryzta Polska) w obszarze social mediów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bakerville wybiera NAV agency
mat.pras.

Agencja odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie kanałów marki, realizację działań z zakresu współpracy influencerskiej oraz strategię mediową.

W ramach współpracy NAV agency zajmie się tworzeniem spójnego i angażującego contentu osadzonego w koncepcji „Tak tworzy się smak” – celebrującej codzienne momenty, w których smak i przyjemność idą w parze.

Komunikacja marki będzie skupiona na budowaniu emocjonalnych skojarzeń wokół produktów i ich obecności w autentycznych, codziennych sytuacjach.

NAV zaproponowała kierunek koncepcyjny, który najlepiej oddaje charakter Bakerville. Szukaliśmy partnera, który z jednej strony rozumie specyfikę komunikacji w kanałach społecznościowych, a z drugiej potrafi kreatywnie przełożyć wartości naszej marki na język codziennych doświadczeń konsumentów – mówi Magdalena Drożyńska, product manager Aryzta Polska.

Pierwsze efekty współpracy będzie można zobaczyć w kanałach marki w trzecim kwartale br.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"