Bakoma Bio stawia na Great Minds

Agencja Great Minds, należąca do Garden of Words Group, wygrała przetarg na obsługę komunikacji w mediach społecznościowych marki Bakoma Bio.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bakoma Bio stawia na Great Minds
mat.pras.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kanałów marki na Facebooku i TikToku, w tym tworzenie treści, grafiki, materiałów wideo oraz planowanie harmonogramów i strategii kreatywnych.

W ramach współpracy Great Minds będzie rozwijać wizerunek marki, dbając o spójność jej komunikacji w przestrzeni cyfrowej. W tym celu stworzy strategię na kanały social media. 

Nowy klient Great Minds

Zespół agencji będzie odpowiadać także za działania moderacyjne, które mają wspierać pozytywny wizerunek marki, angażując społeczność i budując lojalną bazę konsumentów. W zakresie agencji będą również: organizacja konkursów oraz prowadzenie działań reklamowych na obu platformach, a także współprace influencerskie.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać markę Bakoma BIO w działaniach digitalowych. To partner, który stawia na autentyczność i jakość,  zarówno w produktach, jak i w komunikacji z konsumentami. Naszym celem jest budowanie silnej, angażującej obecności marki w mediach społecznościowych, oferując treści wartościowe i bliskie odbiorcom. Wspólnie będziemy tworzyć przestrzeń, w której BIO to nie tylko hasło, ale prawdziwy styl życia – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu: Katarzyna Leszkiewicz (senior digital manager), Ewelina Szczęszek (digital specialist), Agata Palmowska (head of creative team) i Karolina Liberka (head of strategy & innovation).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"