Bakoma Bio stawia na Great Minds

Agencja Great Minds, należąca do Garden of Words Group, wygrała przetarg na obsługę komunikacji w mediach społecznościowych marki Bakoma Bio.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bakoma Bio stawia na Great Minds
mat.pras.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kanałów marki na Facebooku i TikToku, w tym tworzenie treści, grafiki, materiałów wideo oraz planowanie harmonogramów i strategii kreatywnych.

W ramach współpracy Great Minds będzie rozwijać wizerunek marki, dbając o spójność jej komunikacji w przestrzeni cyfrowej. W tym celu stworzy strategię na kanały social media. 

Nowy klient Great Minds

Zespół agencji będzie odpowiadać także za działania moderacyjne, które mają wspierać pozytywny wizerunek marki, angażując społeczność i budując lojalną bazę konsumentów. W zakresie agencji będą również: organizacja konkursów oraz prowadzenie działań reklamowych na obu platformach, a także współprace influencerskie.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać markę Bakoma BIO w działaniach digitalowych. To partner, który stawia na autentyczność i jakość,  zarówno w produktach, jak i w komunikacji z konsumentami. Naszym celem jest budowanie silnej, angażującej obecności marki w mediach społecznościowych, oferując treści wartościowe i bliskie odbiorcom. Wspólnie będziemy tworzyć przestrzeń, w której BIO to nie tylko hasło, ale prawdziwy styl życia – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu: Katarzyna Leszkiewicz (senior digital manager), Ewelina Szczęszek (digital specialist), Agata Palmowska (head of creative team) i Karolina Liberka (head of strategy & innovation).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska