Bakoma wybrała Universal McCann w miejsce Macroscope OMD

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Bakomy. Poprzednio zajmował się tym Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Universal McCann odpowiada za pełną obsługę mediową wszystkich marek firmy Bakoma. Pierwszą dużą akcją obsługiwaną dla przedsiębiorstwa przez dom mediowy jest rozpoczęta przed kilkoma dniami kampania jogurtów Bakoma 7 Zbóż (więcej na ten temat).

Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu wygranym przez Universal McCann. Poprzednio obsługą mediową Bakomy zajmował się Macroscope OMD.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?