SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BAN przejmuje zespoły sprzedażowe i obsługę reklamową stron NextWeb Media i Blomedia

Sieć reklamy internetowej Business Ad Network (BAN) przejmuje działy sprzedaży NextWeb Media i Blomedia (wszystkie podmioty należą do Grupy Wirtualna Polska) i od początku przyszłego roku będzie odpowiadać za sprzedaż oferty reklamowej ich stron.

Article

Do zespołu sieci BAN, liczącego obecnie 12 osób, z początkiem przyszłego roku przejdzie sześć osób z działu sprzedaży NextWeb Media i trzy osoby z Blomedia. Jednocześnie BAN przejmie sprzedaż oferty reklamowej należących do NextWeb Media serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz blogów z grupy Blomedia. Sprzedażą oferty z obszaru zdrowia i parentingu oraz blogów będzie zarządzać Beata Szczepańska, dyrektor sprzedaży w BAN.

- Ta integracja, zarówno na poziomie produktu reklamowego, jak i struktur sprzedażowych, oznacza zupełnie nowe możliwości dla marketerów oczekujących szerokiego zasięgu w określonych kategoriach serwisów premium. Dotychczasowi reklamodawcy zyskają dostęp do innowacyjnych rozwiązań z obszaru reklamy natywnej oraz audience targetingu, które będą dostępne na całym portfolio wydawców BAN - zapowiada Tomasz Pudlis, CEO w BAN.

BAN należy do Grupy Money.pl przejętej przez Grupę Wirtualna Polska pod koniec ub.r., natomiast Grupa NextWeb Media (razem z Blomedia) została kupiona przez Grupę WP w czerwcu br. za ok. 20 mln zł.

We wrześniu br. wszystkie strony Grupy Wirtualna Polska miały 18 mln użytkowników i 3,71 mld odsłon krajowych. abcZdrowie.pl zanotowało 3,79 mln użytkowników i 43,1 mln odsłon, Parenting.pl - 1,44 mln użytkowników i 15,3 mln odsłon, Komorkomania.pl - 558,5 tys. użytkowników i 4,2 mln odsłon, a Gadzetomania.pl - 650,7 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BAN przejmuje zespoły sprzedażowe i obsługę reklamową stron NextWeb Media i Blomedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl