Bank Millennium chce mieć 15% ROE i poniżej 60% C/I w 2012 r.

Bank Millennium planuje w 2012 r. osiągnąć zwrot z kapitału (ROE)na poziomie 15%, współczynnik kosztów do dochodów (C/I) poniżej 60%oraz współczynnik wypłacalności znacznie powyżej minimalnychwymogów regulacyjnych, wynika z głównym celów średniookresowych,zawartych w strategii na rok 2012 r., opublikowanych przez bank.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Ważnym elementem strategii wzrostu jest także przedstawiony dziśplan podwyższenia kapitału zakładowego o ok. 1 mld zł poprzezemisję akcji z prawem poboru.

"Grupa Banku Millennium przewiduje zrównoważony wzrost poprzezzwiększanie zarówno depozytów, jak i kredytów na swoich kluczowychrynkach: detalicznym i przedsiębiorstw. Wzrost ten będzie oparty naistniejącej sieci około 480 oddziałów detalicznych i 30 centrówbiznesowych zlokalizowanych w całej Polsce" - podano wkomunikacie.

Celem grupy jest konsolidacja udziału w rynku detalicznym napoziomie ok. 7% i w rynku przedsiębiorstw na poziomie ok. 5% do2012 roku.

"Pozostałe, główne cele średniookresowe zdefiniowane w strategiina rok 2012 to: zwrot z kapitału (ROE) na poziomie 15%,współczynnik kosztów do dochodów poniżej 60% oraz współczynnikwypłacalności znacznie powyżej minimalnych wymogów regulacyjnych" -czytamy w komunikacie.

Strategia na lata 2010-2012 oparta jest na założeniu poprawysytuacji makroekonomicznej w Polsce, charakteryzującej się rocznymwzrostem PKB od 1,9% do 4,7% w ciągu kolejnych 3 lat.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu