Bar La Curva ciągle numerem jeden

Album Kazika Na Żywo, "Bar La Curva / Plamy na słońcu", drugi tydzień z rzędu znajduje się na szczycie zestawienia sprzedaży płytowej OLiS-u.

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu znalazł się pośmiertny album Amy Winehouse - "Lioness: Hidden Treasures". Podium uzupełnia Sylwia Grzeszczak i jej "Sen o przyszłości".

W tym tygodniu w Top 20 zabrakło nowości.

Oto Top 20 OLiS-u (02-01-2012 - 08-01-2012): 1. Kazik Na Żywo - "Bar La Curva / Plamy na słońcu" 2. Amy Winehouse - "Lioness: Hidden Treasures" 3. Sylwia Grzeszczak - "Sen o przyszłości" 4. Adele - "21" 5. Zakopower - "Boso" 6. Rihanna - "Talk That Talk" 7. Rammstein - "Made In Germany 1995-2011" 8. Różni wykonawcy - "Bravo Hits Zima 2012" 9. Różni wykonawcy - "The Best Disco... Ever! (1 CD, 2011)" 10. Brodka - "Granda" 11. Różni wykonawcy - "RMF FM Najlepsza muzyka na imprezę 2011" 12. Hemp Gru - "Lojalność" 13. Florence & The Machine - "Ceremonials" 14. Coldplay - "Mylo Xyloto" 15. Sting - "The Best of 25 Years" 16. Różni wykonawcy - "Muzyka z serca" 17. Amy Winehouse - "Back to Black" 18. donGURALesko - "Zaklinacz deszczu" 19. Yugopolis - "Yugopolis 2" 20. Anna Maria Jopek - "Sobremesa".

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z