„Bardzo mi milko!” w kampanii jogurtów Milko

Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa jogurtów pitnych Milko. Akcję na zlecenie produkującej je Spółdzielni Mleczarskej „Mlekpol” w Grajewie przygotowały agencja Publicis, dom produkcyjny Summer 76 i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Milko przebiega pod hasłem „Bardzo mi milko!”. W reklamach prezentowane letnie wersje smakowe tych jogurtów: morele, truskawki, wiśnie, żurawina i czerwona pomarańcza. Plakaty w lekkiej, wakacyjnej stylistyce mają zachęcać młode osoby do czerpania radości z życia, nawet poprzez drobne przyjemności.

grafika

Akcja obejmuje billboardy i citylighty w największych miastach. Zdjęcia do reklam wykonał Krzysztof Opaliński, a sesję zrealizował dom produkcyjny Summer 76. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]