W najbliższych tygodniach kanał zaprezentuje atrakcyjne spotkania, w tym pojedynki czołowych drużyn: San Antonio Spurs – Cleveland Cavaliers, Philadelphia 76ers – Denver Nuggets, LA Clippers – Golden State Warriors oraz Milwaukee Bucks – Minnesota Timberwolves.
W ofercie Eurosportu 3 sukcesywnie pojawiać się będą także transmisje z kolejnych rozgrywek sportowych. Już niebawem kanał pokaże również rywalizację w wybranych dyscyplinach podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Milano Cortina 2026.
Eurosport 3 w Play do końca marca bez dodatkowych opłat
Z okazji startu kanału Play przygotował specjalną promocję. Kanał Eurosport 3 będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla wszystkich klientów Play oraz klientów usług multimedialnych (dawna sieć kablowa UPC Polska), którzy w swoich pakietach mają Eurosport 1 i Eurosport 2.

Promocyjny dostęp potrwa do 31 marca 2026 roku. W marcu abonenci zostaną poinformowani o warunkach dalszej możliwości oglądania kanału, po zakończeniu okresu promocji. Kanał będzie można oglądać za pośrednictwem: dekoderów, telewizorów Smart TV, smartfonów, tabletów, komputerów na stronie playnow.pl.
Po ostatnim sezonie 2024/2025 prawa do pokazywania rozgrywek NBA stracił Canal+, a licencję w naszym kraju posiada Warner Bros. Discovery, właściciel m.in. TVN i Eurosportu. Ten kontrakt obowiązywać będzie przez 11 kolejnych lat.
W październiku WBD przekazał, że w pierwszej połowie przyszłego roku uruchomione zostaną dwa nowe kanały Eurosportu. Dzięki temu powstanie nowy, kompleksowy pakiet czterech kanałów Eurosportu (Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 3 i Eurosport 4). Na razie mecze NBA można oglądać na antenie Eurosportu 3, a także w HBO Max.

– Eurosport 3 w Play to prawdziwa arena emocji, które trafiają prosto na ekrany. Obecnie w Eurosporcie 3 pokazujemy gwiazdy NBA, niebawem pasjonujące olimpijskie rywalizacje, a w przyszłości kolejne rozgrywki na najwyższym poziomie! Abonenci Play kochają sport i chcą jeszcze częściej czuć prawdziwą adrenalinę i radość z kibicowania – powiedziała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.
– Jestem przekonany, że połączenie atrakcyjnej oferty światłowodu z bogatą ofertą kanałów sportowych pozwoli nam dotrzeć do nowych klientów poszukujących najwyższej jakości rozrywki – stwierdził Artur Dominiak, dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play.
Ostatnio Play dołączył do oferty kanały Polsat Film 2, Polsat X, TVC Super, Adventure, Golf Zone, Top Kids, Bollywood, Mezzo oraz Mezzo Live. Operator poinformował na swoim blogu, że kolejne nowości zadebiutują wraz z końcem roku. Wtedy firma może udostępnić klientom zapowiadane kanały muzyczne Grupy MWE Networks.

Z wpisu Play wynika, że w kolejnej transzy można spodziewać się rozszerzenia zawartości pakietów o FilMax 4K, Junior Channel, Szlagier TV i Polsat Reality. W serwisie streamingowym Play Now wyświetlają się też logotypy zapowiadanych stacji Grupy MWE Networks (m.in. FilMax Cafe, Music Live HD, Music Club, Music Hits, Music 80s, Music 90s.).










