SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barlinek z logo zmienionym przez DN Design Group

Barlinek, firma produkująca naturalne podłogi drewniane, wprowadza zmodyfikowaną identyfikację wizualną. Przygotowało ją studio DN Design Group.

Barlinek z logo zmienionym przez DN Design Group

Nowa identyfikacja wizualna Barlinka opiera się na logotypie stanowiącym modyfikację poprzedniego znaku graficznego firmy. Logo zachowało dotychczasową kolorystykę, zyskując energię i dynamizm.

– Decyzja o zmianie logotypu wyniknęła z chęci odświeżenia wizerunku naszej marki – uzasadnia Przemysław Hopfer, sales support & marketing director Barlinka. – Nowoczesność oraz podążanie za najnowszymi trendami, którymi kierujemy się przy tworzeniu naszych produktów, zyskało swoje odzwierciedlenie również w naszej identyfikacji wizualnej – przekonuje.

Nowe logo Barlinka – przygotowane przez studio DN Design Group – zostało oficjalnie zaprezentowane 16 kwietnia podczas spotkania firmy z jej partnerami handlowymi z kraju i zagranicy. Znak znajduje się już m.in. na produktach z najnowszej life-stylowej kolekcji podłóg drewnianych „Smaki Życia”, a niebawem pojawi się również na produktach z serii „Deska Young”. W najbliższym czasie Barlinek będzie sukcesywnie wymieniać wszystkie elementy swojej identyfikacji wizualnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Barlinek z logo zmienionym przez DN Design Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl