Bartek Czarkowski: z Alter Art na dyrektora programowego newonce.radio

Bartek Czarkowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora programowego internetowej rozgłośni newonce.radio. Poprzednio pracował w firmie Alter Art, a wcześniej m.in. w Radiu Roxy, Polskim Radiu BIS i Radiostacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartek Czarkowski: z Alter Art na dyrektora programowego newonce.radio
Bartek Czarkowski

- W 2011 roku czułem, że radiowo się wypaliłem. Jednak każdy, kto usiadł kiedyś na dłużej przed mikrofonem, wie, że to forma uzależnienia, dlatego powrót był kwestią czasu. Dlaczego newonce.radio? Do myślenia dała mi rozmowa sprzed kilku miesięcy z jedną z najważniejszych osób w polskiej radiofonii, która powiedziała, że jeśli jest sens otwierania w Polsce kolejnej stacji, to tylko tej hip-hopowej. Cieszę się, że mogę być jej dyrektorem programowym - uzasadnia Bartek Czarkowski.

To kolejna nowa osoba w newonce.radio. Z początkiem października dyrektorem muzycznym i prowadzącym pasmo poranne stacji został Piotr Kędzierski.

Bartek Czarkowski przez ostatnie osiem lat pracował w firmie Alter Art, organizującej m.in. festiwale Open’er i Kraków Live. Zajmował się tam działaniami w social media i public relations.

Wcześniej przez dekadę pracował w branży radiowej. W latach 2000-2004 był związany z Radiostacją, gdzie prowadził różne audycje (m.in. „Lista Tygodnia”). Potem przez cztery lata pracował w Polskim Radiu BIS i Euro, odpowiadał tam za politykę muzyczną i audycje autorskie, m.in. „Ctrl Alt”. Potem przeszedł do Grupy Radiowej Agory. Razem z Mikołajem Lizutem przygotował nową koncepcję Radia Roxy, szefował redakcji muzycznej oraz prowadził autorskie programy.

Do grupy newonce.media oprócz newonce.radio należą serwis newonce.net oraz magazyn drukowany „newonce.paper”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day