Bartłomiej Kozieł szefem product design i UX w Wirtualnej Polsce

Stanowisko head of product design w Wirtualnej Polsce Media SA objął Bartłomiej Kozieł. Będzie odpowiadał za pracę nad jakością UX serwisów WP, zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz współtworzył nowe produkty i usługi online.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

„Cieszę się, że mogę wrócić do pracy w świecie mediów. Zwłaszcza że moim nowym miejscem jest Wirtualna Polska, lider na polskim rynku. To dla mnie zaszczyt, że powierzono mi zarządzanie tak doświadczonym zespołem, a w tak ciekawym środowisku pracy nie zabraknie nam różnorodnych i interesujących wyzwań” – mówi Kozieł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-gajzler-wirtualna-polska,7169498132666497a ##

Bartłomiej Kozieł w nowej roli zastąpił Daniela Aniszewskiego, który z końcem maja odszedł z WP. Będzie raportował do Łukasza Wojtkiewicza, dyrektora serwisów &product design w Wirtualnej Polsce.

„Przyjście Bartka jest potężnym wzmocnieniem dla obszaru produktu. I dowodem na rosnącą rolę UX w planowaniu rozwoju serwisów WP. Na najbliższe lata mamy jasne cele: w środowisku kapryśnych algorytmów wielkich platform i wyszukiwarek, jeszcze mocniej stawiamy na budowanie relacji z zaangażowanymi użytkownikami, chcemy dostarczyć im najlepsze na rynku produkty i usługi” - mówi Łukasz Wojtkiewicz, dyrektor serwisów &product design w WP.

Bartłomiej Kozieł ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarach user experience (UX) i product designu. Tworzył i zarządzał zespołami w takich firmach jak Artegence, Comarch, Deloitte Digital. W „Gazecie Wyborczej” był odpowiedzialny za rozwój produktu w obszarze digital.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bartlomiej-koziel-zarzad-efigence,7170840321349761a ##

Od lat jest również zaangażowany w rozwój tej branży w Polsce. Jest członkiem rady programowej konferencji UX Poland. Dzielił się wiedzą i doświadczeniem ze studentami podyplomowych studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ostatnio współtworzył nowy kierunek studiów na tej uczelni, UX Manager MasterClass. Rozwiązania, przy których współpracował, były wielokrotnie wyróżniane zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. nagrodami Mobile TrendsAwards, Kreatura, Finovate, BAI Global InnovationAwards.

W czerwcu Grupa Wirtualna Polska zanotowała 22,81 mln użytkowników (76,95 proc. zasięgu), użytkownicy na jej stronach spędzali średnio 2 godziny, 8 minut i 19 sekund (dane Mediapanelu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przejmuje-audioteka-za-ile-za-75-mln-zl,7169499422062721a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych