SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass

Bartłomiej Wichniarz obejmuje stanowisko PR & sales executive w Questpass – start-upie realizującym działania reklamowe według idei questvertisingu.

Bartłomiej Wichniarz Article

Bartłomiej Wichniarz będzie odpowiadał za relacje z mediami i kluczowymi reklamodawcami.

– Zdecydowałem się na zmianę środowiska z korporacyjnego na start-upowe, ponieważ cenię błyskotliwe rozwiązania, które w dłuższej perspektywie mogą zmienić rynek. Wydaje się, że rozwój tradycyjnych produktów reklamowych jest u kresu możliwości. Z kolei nadchodzący kryzys ekonomiczny może zmienić całą strukturę wydatków reklamowych. W sytuacji niepewności na rynku na znaczeniu zyskują mierzalne formy reklamowe, a taką bez wątpienia jest questvertising – mówi Bartłomiej Wichniarz.

Bartłomiej Wichniarz z doświadczeniem w TVP

W latach 2010–2017 Bartłomiej Wichniarz pełnił funkcję kierownika sprzedaży Telewizji Polskiej w jednostce odpowiadającej za ofertę internetową. Doświadczenie zdobywał też w kilku warszawskich agencjach PR-owych oraz jako rzecznik prasowy i PR manager związku sportowego.

Ostatnie lata pracował w Deloitte. Zajmował się sprzedażą i rozwojem produktów prawnych oraz podatkowych w sektorze publicznym.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
a kogo to obchodzi?
odpowiedź
User
ja
a kogo to obchodzi?
mnie
odpowiedź