Bartosz Bieszyński w PGE

Bartosz Bieszyński objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i marketingu grupy kapitałowej Polska Grupa Energetyczna.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bartosz Bieszyński w PGE

Bartosz Bieszyński w nowej roli odpowiada za prowadzenie jednego z departamentów w pionie Komunikacji i Marketingu GK PGE. Odpowiada za bieżące wsparcie kluczowych linii biznesowych - energii ciepła (PGE Energia Ciepła), sprzedaży (PGE Obrót), dystrybucji (PGE Dystrybucja, OZE (PGE Baltica i PGE Energia Odnawialna) czy energia kolejowa (PGE Energia Kolejowa).

– Nasz zespół wykorzystując pełny marketing mix (ATL, BTL, digital, social media, PR, PA, eventy czy sponsoring) dba o prawidłowe pozycjonowanie naszych kluczowych produktów i usług. Wyzwaniem na pewno będzie zaprogramowanie strategii marcom, która będzie wspierać proces dekarbonizacji i wprowadzania nisko lub zeroemisyjnych źródeł energii i ciepła. Bardzo ważnym dla nas elementem będzie też klientocentryzm, gdyż mamy w naszej społeczności ok 5,5 mln klientów i budowanie tutaj relacji z marką w oparciu o najnowocześniejsze technologie będzie ogromnie istotne na coraz bardziej konkurencyjnym rynku energii – wyjaśnia w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Bieszyński.

Bartosz Bieszyński wiele lat w eventach

Bieszyński przez wiele lat związany był z branżą eventową. Od 2014 do 2019 roku zarządzał agencją Walk Events, która realizowała projekty m.in. dla PKN Orlen, Red Bull. Wcześniej doświadczenie gromadził w agencji eventowej Live.

Odpowiadał za kreacje takich wydarzeń jak Verva Street Racing 2010/2011/2012, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2010/2011, Monster Jam 2009/2011, Orange Euro Mapping 3D 2012 czy FH-DCE Super Rally 2013.

W czasie pandemii koronawirusa aktywnie działał na rzecz interesów branży eventowej jako koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA