SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD

Bartosz Kuczyński awansował na stanowisko deputy buying directora w jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach Grupy OMD. Pracuje w niej od ośmiu lat.

Bartosz Kuczyński awansował ze stanowiska media buying managera, które zajmował w OMD od dwóch lat. Odpowiadał za strategię zakupu oraz koordynację kampanii telewizyjnych dla wszystkich klientów agencji. Do jego codziennych obowiązków należą również negocjacje ze stacjami tv i nadzór nad kampaniami telewizyjnymi.

Wcześniej, przez ponad rok, był media managerem. W OMD pracuje od wiosny 2008 roku. Kolejno pełnił funkcje junior media assistant, media assistant, media buyer, media planner, TV coordinator i TV specialist.

Realizował projekty m.in. dla takich klientów jak Unilever, Deutsche Bank, Walmark, HP i Strauss Cafe. Zarządzał też zespołem realizującym kampanie telewizyjne dla Grupy Żywiec, a potem Polpharmy.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl