Bartosz Sułkowski: z DDB&tribal do Syzygy Warsaw

Bartosz Sułkowski zaczął pracę jako head of UX w agencji marketingowej Syzygy Warsaw. Poprzednio pełnił taką funkcję w DDB&tribal, a wcześniej był związany m.in. z UBA Group i Agorą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartosz Sułkowski: z DDB&tribal do Syzygy Warsaw
Bartosz Sułkowski

Sułkowski będzie nadzorował działania związane z użytecznością, rozwojem kompetencji analitycznych, optymalizacji konwersji, procesów biznesowych, strategicznego rozwoju produktów i badań. Będzie też wspierał zespół IT w tworzeniu innowacyjnych projektów technologicznych. Objęta przez niego funkcja head of UX to nowe stanowisko w agencji.

- Bartek to wykwalifikowany i doświadczony specjalista, który rozbuduje bardzo ważną część naszej struktury jaką jest dział UX. Zespół Bartka będzie blisko współpracował z zespołami IT oraz studia, dlatego wierzę, że jego obecność i doświadczenie, usprawni także procesy produkcyjne i będą stanowiły odpowiedź na potrzeby naszych klientów - komentuje Michał Łukawski, dyrektor zarządzający Syzygy Warsaw.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/syzygy-warsaw-globalnym-hubem-technologicznym-grupy-syzygy ##

Poprzednio Bartosz Sułkowski przez 4,5 roku pracował jako head of UX w agencji DDB&tribal. Wcześniej był związany z UBA Group i Agorą, prywatnie współtworzy międzynarodowy startup car sharingowy DriveSurfing.com.

Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 9 lat. Realizował projekty m.in. dla firm i marek McDonald’s, Unilever, Greenpeace, Huawei, Porsche i mBank.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"