Bartosz Wysocki będzie odpowiadał za biuro reklamy Gazeta.pl

Od 1 lutego do zespołu Gazeta.pl dołączy Bartosz Wysocki. Obejmie stanowisko chief revenue officera, odpowiadając za wszystkie aspekty działania biura reklamy Gazeta.pl. Zastąpił Tomasza Pudlisa, który od grudnia współpracuje z biurem reklamy w roli eksperta.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Bartosz Wysocki będzie odpowiadał za biuro reklamy Gazeta.pl
Bartosz Wysocki

Wysocki będzie nadzorował działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej oraz dział rozwoju produktu reklamowego. Będzie także odpowiedzialny za współpracę z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz za strategię i realizację nowych przedsięwzięć przychodowych. Bezpośrednio będą do niego raportować: Marta Wiercińska (dyrektor sprzedaży Gazeta.pl) i Magdalena Skrycka (dyrektor działu produktu reklamowego).

Bartosz Wysocki przez ostatnie cztery lata pracował jako chief revenue officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu" oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl. Rozstał się z Agorą w 2016 roku.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali