„Barwy szczęścia” nadal zdecydowanym liderem. Serial dla TVP2 zarobił 121,23 mln zł z reklam

„Barwy szczęścia” w sezonie 2018/2019 śledziło 2,96 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Serial nadal dawał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Barwy szczęścia” nadal zdecydowanym liderem. Serial dla TVP2 zarobił 121,23 mln zł z reklam
fot. tvp

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 27 sierpnia 2018 roku do 6 czerwca 2019 roku wyniosła 2,96 mln osób. Przełożyło się to na 19,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-serial-tvp2-znokautowala-konkurencje,7171061865592449a ##

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 10 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 3,75 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-ogladalnosc-nowy-sezon-3-6-mln-widzow,7171065378772609a ##

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” nadal była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 11,81 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Nasz nowy dom” i „Taniec z Gwiazdami”; 7,60 proc. udziału) i TVP1 (gł. „Alarm!”; 7,25 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. W grupie 16-49 stacja ta uplasowała się tuż za TVN.

grafika

Wpływy reklamowe ze 198 premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2018/2019 wyniosły 121,23 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy to sezon liczył 205 odcinków, uplasowały się na poziomie 126,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-o-mnie-sie-nie-martw-10-serial-tvp2-stracil-widzow,7171063403509889a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę