SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Basia Szatanik na czele strategii w 19 Południku

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Basia Szatanik, która objęła stanowisko head of strategy.

Basia Szatanik Article

Szatanik jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.

Przez ostatnie kilka lat była odpowiedzialna za marketing w Alkemie Group, prowadząc marki z kategorii skin care: Alkmie i MomMe Cosmetics. Projektowała od strony strategicznej i wprowadzała na rynek także markę kosmetyczną Phlov by Anna Lewandowska.

Zobacz: Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska w perfumeriach Sephora

Basia Szatanik posiada również doświadczenie agencyjne. Przez kilka lat pracowała jako senior strategic planner w firmie consultingowej Kubuj Strategia, realizując projekty dla takich marek jak Tymbark, Lubella, Tiger, Łomża, Energa, Łowicz, Tchibo czy Okocim. Wcześniej związana była również z agencją Ogilvy, gdzie zasilała dział strategii w obsłudze m. in. marek Milka, Delma, Ford, Dr. Irena Eris, IBM, Chiquita, Link4 czy PayBack.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna.

Dołącz do dyskusji: Basia Szatanik na czele strategii w 19 Południku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Basia
Jaka Basia, dla was Barbara - nie piliśmy razem !
2 2
odpowiedź