Batonik Pawełek w telewizji

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną batonika Pawełek o smaku toffi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Piętnastosekundowy film znakomicie określa charakter batonika. Przedstawiony w reklamie Pawełek jest jak "cicha woda" - o skromnej, niepozornej  powierzchowności, za to o niezwykle bogatym wnętrzu. Przepięknym zdjęciom lejącej się czekolady i niezwykle apetycznym obrazom gęstego nadzienia towarzyszy przyjazne głębokie rockowe brzmienie - czytamy w opisie reklamy.

         

"Pawełkowa" kampania jest już kolejną zrealizowaną przez Euro RSCG Warsaw dla Cadbury Wedel. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są Michał Jura - Art Director oraz Wojtek Ciszkiewicz – Copywriter. Produkcją kierowała Kasia Lachowicz.

Spot reklamowy możemy oglądać od połowy lutego w TVP oraz TVN.

Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej