SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Batonik Pawełek w telewizji

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną batonika Pawełek o smaku toffi.

Piętnastosekundowy film znakomicie określa charakter batonika. Przedstawiony w reklamie Pawełek jest jak "cicha woda" - o skromnej, niepozornej  powierzchowności, za to o niezwykle bogatym wnętrzu. Przepięknym zdjęciom lejącej się czekolady i niezwykle apetycznym obrazom gęstego nadzienia towarzyszy przyjazne głębokie rockowe brzmienie - czytamy w opisie reklamy.

         

"Pawełkowa" kampania jest już kolejną zrealizowaną przez Euro RSCG Warsaw dla Cadbury Wedel. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są Michał Jura - Art Director oraz Wojtek Ciszkiewicz – Copywriter. Produkcją kierowała Kasia Lachowicz.

Spot reklamowy możemy oglądać od połowy lutego w TVP oraz TVN.

Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Batonik Pawełek w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl