SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer rusza z biuletynem

Nowy kwartalnik Bauera

Wydawnictwo Bauer stworzyło własny kwartalnik. Nowe przedsięwzięcie jednak to nie  tytuł prasowy a biuletyn elektroniczny rozsyłany, co 3 miesiące, do mediów i agencji reklamowych. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Co się zmieniło, co urosło, jak się sprzedało... - tak Bauer przedstawia pierwsze wydania kwartalnika. Oto szczegóły:

MAGAZYNY TELEWIZYJNE

TO I OWO
  • wzrost przychodów z reklam o 14% w okresie II kw'03 vs II kw'02 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

    TELE ŚWIAT
  • wzrost przychodów z reklam o 17% w okresie II kw'03 vs II kw'02 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)
  • wzrost czytelnictwa o 25% w II kw'03 w porównaniu z II kw'02 (źródło: PBC General; wskaźnik COW; grupa celowa: wszyscy)

    SUPER TV
  • wzrost czytelnictwa o 53% w ciągu okresu sty-lip'03 w porównaniu do styczeń-lipiec 2002 (źródło: PBC General, wskaźnik COW; grupa celowa: wszyscy)

    MAGAZYNY KOBIECE

    TINA
  • najniższe koszty dotarcia w swoim segmencie (CPT= 16,1 PLN; PBC General, CPW, grupa celowa kobiety, luty-lipiec 2003)
  • dynamiczny rozwój sprzedaży, obecnie - numer 3. wśród poradniczych tygodników dla kobiet. Średnia sprzedaż magazynu w br. - 369 558 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń-maj 2003)
  • jako jedyna z grupy poradniczych tygodników kobiecych TINA nie odnotowała spadku sprzedaży w odniesieniu do analogicznego okresu 2002. Największy spadek: Naj - 30% (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, porównanie okresów styczeń - maj 2003 vs 2002)
  • wzrost przychodów z reklam o 16%.
  • w okresie styczeń - lipiec 2003 Tina zarobiła 4,5 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych).

    MAM DZIECKO
  • od pierwszego numeru silna druga pozycja w segmencie parentingowym pod względem sprzedaży egzemplarzowej. Średnia sprzedaż w tym roku: 74 699 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - maj 2003)
  • przychody reklamowe wyniosły w tym roku 1,9 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych, styczeń - lipiec 2003)

    ŻYCIE NA GORĄCO
  • tygodnik kobiecy nr. 1 w Polsce. Średnia sprzedaż w tym roku: 658 272 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - maj 2003)
  • dynamiczny wzrost przychodów reklamowych o 59% . W okresie styczeń - lipiec br. tytuł zarobił 4,7 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg. cenników, bez reklam własnych).

    TWOJE IMPERIUM
  • największa dynamika wzrostu wśród tygodników kobiecych, zarówno pod względem sprzedaży egzemplarzowej jak i przychodów z reklam
  • sprzedaż tygodnika wzrosła o 117% i wyniosła 348 942 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - maj 2003)
  • przychody reklamowe wzrosły o 435% i osiągnęły 1 mln PLN! (Expert Monitor, przychody wg. cenników, bez reklam własnych, porównanie okresów styczeń - lipiec 2003 i 2002)

    CHWILA DLA CIEBIE
  • wzrost przychodów reklamowych o 54%.
  • w okresie styczeń - lipiec br. tytuł zarobił 3,3 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych)

    MAGAZYNY MŁODZIEŻOWE

    FILIPINKA
  • wzrost sprzedaży o 22,8% w okresie 1-5.2003 w porównaniu z 1-5.2002 (ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)
  • wzrost przychodów reklamowych o 40,7% w II kwartale 2003 w porównaniu z II kwartałem 2002
  • wzrost czytelnictwa o 8,2% w ciągu ostatnich 12 miesięcy lipiec 2002 - czerwiec 2003 w porównaniu z lipiec 2001 - czerwiec 2002 (PBC General, wskaźnik COW, grupa: wszyscy)

    TWIST
  • wzrost przychodów reklamowych o 12,9% II kwartale 2003 w porównaniu z II kwartałem 2002
  • wzrost czytelnictwa o 5,6% w ciągu ostatnich 12 miesięcy lipiec 2002 - czerwiec 2003 w porównaniu z lipiec 2001 - czerwiec 2002 (PBC General, wskaźnik COW, grupa: wszyscy)

    GRUPA BRAVO

  • wzrost przychodów reklamowych w tytułach z grupy Bravo w II kwartale 2003 w porównaniu z II kwartałem 2002:
    Bravo - wzrost o 13,1%,
    Bravo Girl - wzrost o 8,5%,
    Bravo Sport wzrost o 10,8% (Expert Monitor, bez reklam własnych)
  • Bravo Sport - wzrost czytelnictwa o 7,6% w ciągu ostatnich 12 miesięcy lipiec 2002 - czerwiec 2003 w porównaniu z lipiec 2001 - czerwiec 2002 (PBC General, wskaźnik COW, grupa: wszyscy)
  • Bravo Sport - wzrost sprzedaży o 5,2% w okresie 1-5.2003 w porównaniu z 1-5.2002 (ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)

    MAGAZYNY MOTORYZACYJNE

    AUTO MOTO
  • wzrost przychodów reklamowych o 118,6% w I połowie 2003 w porównaniu z I połową 2002 (Expert Monitor, bez reklam własnych)
  • wzrost czytelnictwa o 15,9% w ciągu ostatnich 6 miesięcy luty 03- lipiec 03 w porównaniu z luty 02 - lipiec 02 (PBC General, wskaźnik COW, grupa celowa: wszyscy) -
  • numer jeden wśród miesięczników pod względem czytelnictwa w grupie mężczyzn (czytelnictwo: 693 000, PBC General, wskaźnik COW, grupa: mężczyźni, fale: sierpień 2002 - lipiec 2003)

    MAGAZYNY KOMPUTEROWE

    CLICK
  • wzrost czytelnictwa o 32% w okresie sty-lip'03 vs sty-lip'02 (źródło: PBC General; wskaźnik COW; grupa celowa: wszyscy)
  • wzrost przychodów reklamowych o 17% w okresie sty-lip'03 vs sty-lip'02 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

    PC FORMAT
  • wzrost sprzedaży o 10% w okresie sty-maj'03 vs sty-maj'02 (źródło: ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)

    CD ACTION - wzrost przychodów reklamowych o 12% II kwartał 2003 vs II kwartał 2002 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

    MAGAZYNY LUKSUSOWE

    Twój STYL
  • średnia sprzedaż (rozpowszechnianie płatne) w 2003 roku (styczeń-maj, dane ZKDP) wyniosła 269 695 egz. i była wyższa od tego samego okresu w roku ubiegłym o 3,3%
  • niższe zwroty: średnie miesięczne zwroty w okresie styczeń-maj 2003 wyniosły 20%, podczas gdy w analogicznym okresie 2002 roku - 26%
  • dynamika sprzedaży egzemplarzowej (bez prenumeraty i eksportu) wynosi 6% (styczeń-maj 2003, ZKDP w porównaniu do styczeń-maj 2002)

    LOOK

  • wysokie czytelnictwo : COW magazynu LOOK wyniosło - 1,0% w całej populacji (295 tys. czytelników) i 1,7% wśród kobiet (260 tys. czytelniczek)
  • 5 miejsce w rankingu czytelnictwa luksusowych magazynów dla kobiet (za TS, Glamour, Cosmopolitan i Elle) a przed Viva! Uroda, Panią, Zwierciadłem i Marie Claire

    źródło: PBC General, a Millward Brown Company, COW, fale: maj 2003-lipiec 2003; grupa celowa: wszyscy, N=9005, grupa celowa: kobiety, N=4613
  • Dołącz do dyskusji: Bauer rusza z biuletynem

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl