BBC Prime w mediach

Jesienna kampania wizerunkowa BBC Prime

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kanał BBC PRIME przeprowadzi w październiku kampanię, mającą na celu wzmocnienie rozrywkowego wizerunku kanału.

Od 24 września do 17 października pokażą się reklamowe spoty BBC Prime, prezentujące wielką brytyjską rozrywkę. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVN, TVP3, TVN7 i Tele5 oraz w UPC Telewizji Kablowej, na kanałach National Geographic, CNN, Discovery, Cartoon Network/TCM i Animal Planet, w wybranych miastach - Warszawie, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu, Bydgoszczy i Opolu.

W numerze Vivy!, wychodzącym na rynek 7 października ukaże się konkurs BBC Prime dotyczący najstarszej w Europie i najpopularniejszej listy przebojów Top Of The Pops, w którym wygraną będzie wycieczka do studia BBC w Londynie na nagranie TOTP. W numerze Tele Świata, wychodzącym na rynek 11 października ukaże się konkurs dotyczący kryminalnego serialu Budząc zmarłych, w którym wygraną będzie wycieczka do Londynu na przedświąteczne zakupy. Również w jesiennym wydaniu magazynu Contact Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej, wydawanym w języku angielskim, ukaże się reklama BBC Prime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"