SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała nową strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej Cumulus, producenta sprzętu outdoorowego.

Article

BE7 stworzyła dla klienta nowe logo, które podkreśla przede wszystkim wartości leżące u podstaw firmy - nowoczesność i energię. Odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość.

Obok logo powstał claim w szeroki sposób ujmujący istotę produktów i ich głównego zadania w terenie - "Upgrade your experience".

W ramach przeprowadzonego rebrandingu, BE7 wprowadziła też nową tożsamość produktów, etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. Odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej.

Miała ona oddać nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl