SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała nową strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej Cumulus, producenta sprzętu outdoorowego.

BE7 stworzyła dla klienta nowe logo, które podkreśla przede wszystkim wartości leżące u podstaw firmy - nowoczesność i energię. Odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość.

Obok logo powstał claim w szeroki sposób ujmujący istotę produktów i ich głównego zadania w terenie - "Upgrade your experience".

W ramach przeprowadzonego rebrandingu, BE7 wprowadziła też nową tożsamość produktów, etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. Odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej.

Miała ona oddać nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.

 

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl