SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Sadowska redaktor naczelną nowego pisma „Dbam o zdrowie”

Wydawnictwo Bez Recepty we współpracy z Ringier Axel Springer Polska wprowadziło na rynek nowy miesięcznik o zdrowym i aktywnym trybie życie „Dbam o zdrowie”. Redaktor naczelną magazynu została Beata Sadowska.

Article

Magazyn „Dbam o zdrowie” porusza tematykę związaną ze zdrowiem, urodą, aktywnością fizyczną, dietą, psychologią oraz zainteresowaniami współczesnej kobiety. Wydawca podkreśla, że pismo ma zachęcić panie do realizacji celów, czemu ma służyć rubryka „Plan na miesiąc”. W miesięczniku znalazły się też felietony Marty Kuligowskiej i Marzeny Rogalskiej. Współpracownikami tytułu są m.in. dr Jakub Czaja, Joanna Chmura i Justyna Wojciechowska.

„Dbam o zdowie” liczy 100 stron. Pierwsze wydanie miesięcznika ukazało się w nakładzie 150 tys. egz. i w cenie 3,99 zł. Jego wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji.

Redaktor naczelna tytułu Beata Sadowska obecnie prowadzi program „Zoom na miasto” w Polsat Cafe. Jest też autorką kilku książek skierowanych do kobiet.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wydawcą „Dbam o zdrowie” jest spółka Bez Recepty, ale od strony redakcyjnej i dystrybucyjnej projektem zajmuje się Ringier Axel Springer Polska.

Przypomijmy, że w czerwcu br. wydawnictwo Edipresse Polska wprowadzi na rynek miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness”, którego redaktor naczelną będzie Ewa Chodakowska (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beata Sadowska redaktor naczelną nowego pisma „Dbam o zdrowie”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
parkingowy
ciekawa ta nowość, bo Dbam o Zdrowie było od kilku lat obecne na rynku, a nawet notowane w ZKDP..
13 9
odpowiedź
User
Be be
Bo to jest relaunch starego tytułu. Widać różnice na plus. Ciekawy magazyn i ładnie łamany. Ciekawe jaka to grupa docelowa. Raczej kobiety 30+.
8 8
odpowiedź
User
aha
redaktor naczelna? przecież to maskotki są te celebrytki-redaktorki... jakieś prawdziwe dziennikarki pewnie robią to za parę zeta, a te spijają śmietankę za nicnierobienie
8 8
odpowiedź