SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski w telewizyjnej kampanii „Co tam słychać w Radiu ZET?”

Wystartował drugi etap kampanii reklamowej „Co tam słychać w Radiu ZET?”. W jej ramach w telewizji, kinach i internecie pojawiły się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.

Article

Spoty nawiązują do reklam outdoorowych, które od 1 września można zobaczyć w największych miastach Polski. Jesienną ofertę programową Radia ZET promują prezenterzy: Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

W telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych pojawiły się wersje 15- i 30-sekundowe. Kampania objęła też największe sieci kin i internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun we współpracy z działem marketingu Grupy Eurozet. Producentem spotów jest Tofi Productions Filip Haman, a ich reżyserem - Łukasz Zabłocki. Za udźwiękowienie odpowiadało Studio ZET. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.

 

Jesień w Radiu ZET

W jesiennej ramówce Radia ZET pojawiły się dwie nowości: „Kammel Czanel” - autorski program Tomasza Kammela oraz „ZET jak związki” - nowy cykl Beaty Tadli, który trafi w miejsce „StereoTYPu”.

Z początkiem września po wakacyjnej przerwie wróciło wiele dotychczasowych audycji Radia ZET, w tym takie tytuły, jak: „Siła muzyki”, „Uważam ZET”, „Coolturalny wieczór” „NieZŁY pacjent”, „Halo ZET”, „ZET na punkcie muzyki”, „Kocham cię kino”, „Lista przebojów Radia ZET”, „Mapa świata”, „Nie mam pytań”, „Sportowy finał tygodnia”, „Weekend z Radiem ZET”, a także „Dzień dobry bardzo” (do grona prowadzących tej audycji dołączył Robert Karpowicz).

Nowa ramówka Radia ZET obowiązuje od poniedziałku, 2 września.

Według badania Radio Track Kantar Polska od czerwca do sierpnia br. Radio ZET miało 12,5 proc. udziału w rynku słuchalności, o 0,5 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej.

Od kwietnia br. redaktorem naczelnym stacji jest na stałe Michał Celeda, a dyrektorem muzycznym - Agnieszka Woźniak. W ostatnim czasie z rozgłośnią rozstała się dyrektor informacji Katarzyna Buszkowska, jej obowiązki przejął wspomniany już wyżej Celeda.

Radio ZET, tak samo jak Radio ZET Chilli, Meloradio, Radio Plus i Antyradio, należdy do Eurozetu, który w ub.r. zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 3,5 proc. do 197,47 mln zł oraz 26,8 mln zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski w telewizyjnej kampanii „Co tam słychać w Radiu ZET?”

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Kiedyś słuchałem, ale zepsuło się. Tylko RMF.
odpowiedź
User
Uczeń
Pani Tadla działa na mnie jak Chajzer...
odpowiedź
User
Michał
Brawo ja!
odpowiedź
User
Max
Bardzo przyjemne. No Zeta zaskakuje pozytywnie
odpowiedź
User
Rób
Co to ma być ? Zero pomysłu
odpowiedź