Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie

Nutricia rozpoczęła kampanię mleka modyfikowanego Bebilon Profutura 2. Prowadzą ją Havas Warsaw, VLM, Syzygy, MediaCom i Alert Media Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie

Głównym elementem kampanii jest platforma internetowa, gdzie można znaleźć informacje na temat reklamowanego produktu oraz jego nowego opakowania.  Ponadto przygotowano działania obejmujące YouTube oraz social media. Komunikację uzupełniają reklamy w prasie parentingowej.

Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w placówkach medycznych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw. Media zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie internetowej prowadzi Syzygy, a public relations Alert Media Communications.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"