Będą kampanie o dostępności cyfrowej. Resort szuka agencji

Ministerstwo Cyfryzacji chce wybrać w przetargu agencję do kampanii informacyjno-promocyjnych poświęconych dostępności cyfrowej. Działania mają potrwać do końca stycznia 2028 roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Będą kampanie o dostępności cyfrowej. Resort szuka agencji
fot. Ministerstwo Cyfryzacji

Przetarg dotyczy kompleksowej organizacji (zaplanowanie, przygotowanie, przeprowadzenie) kampanii informacyjno-promocyjnych poświęconych dostępności cyfrowej.

Działania będą skierowane do trzech grup docelowych: społeczeństwa, osób decyzyjnych w podmiotach publicznych oraz webmasterów i projektantów.

Kampanie będą realizowane w internecie, w tym płatne, z wykorzystaniem profili resortu, m.in. na Facebooku, Instagramie, platformie X, na YouTube, LinkedIn oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.

Działania będą prowadzone od zawarcia umowy z wybraną agencją (najpóźniej 5 października br.) do końca stycznia 2028 roku. Podzielone będą na 5 etapów - każdy ma trwać 6 miesięcy. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 lipca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych