Ben & Jerry's wzywa prezydenta USA Joe Bidena do deeskalacji konfliktu na Ukrainie

Marka lodów Ben&Jerry's (produkowanych przez Unilever) wezwała prezydenta Stanów Zjednoczonych Joe Bidena do deeskalacji konfliktu na Ukrainie i pracę na rzecz pokoju na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„Nie można jednocześnie zapobiegać i przygotowywać się do wojny” – napisano w opublikowanym w piątek tweecie. Fakt, że Stany Zjednoczone wysłały więcej żołnierzy do Europy w odpowiedzi na rosyjskie groźby wobec Ukrainy „tylko podsyca płomienie wojny”, według producenta lodów, który zamieścił słowa „Peace, Love, & Ice Cream”. „Wzywamy prezydenta Bidena do złagodzenia napięć i pracy na rzecz pokoju zamiast przygotowywania się do wojny” - czytamy we wpisie Ben&Jerry's.

Jak dotąd tweet ma prawie 1200 retweetów i blisko 8 tys. polubień. Był również cytowany ponad 5,3 tys razy. W ponad 6000 komentarzach jest dużo krytyki pod adresem Ben & Jerry's. Internauci piszą m.in. o polityce ustępstw wobec nazistowskich Niemiec, a przede wszystkim apelują, aby marka skoncentrowała się na swojej podstawowej działalności i po prostu sprzedawała lody a nie angażowała się w politykę.

Ben & Jerry's regularnie odpowiada na światową politykę. Latem ubiegłego roku marka ogłosiła , że nie będzie już sprzedawać swoich produktów w izraelskich osiedlach na Zachodnim Brzegu. Nawet wtedy pojawiła się masowa krytyka, izraelski rząd potępił posunięcie Ben & Jerry's. Rok wcześniej Ben & Jerry's wzywał rząd brytyjski do przyjęcia większej liczby uchodźców. Marka była także jednym z pierwszych zwolenników inicjatywy #StopHateForProfit .

Zaangażowanie polityczne jest częścią DNA firmy, która została założona w 1978 roku przez Bennetta (Ben) Cohena i Jerry'ego Greenfielda i od 2000 roku należy do Grupy Unilever. W swojej misji firma stawia na wartości takie jak pokój, ochrona środowiska i prawa człowieka. Według strony internetowej Ben&Jerry's „Uwielbiamy robić lody – ale wykorzystanie naszego biznesu, aby uczynić świat lepszym, nadaje sens naszej pracy”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu