Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze

Grupa Bertelsmann uruchamia w Polsce platformę do prowadzenia kampanii z influencerami InCircles. Narzędzie jest częścią oferty debiutującej w naszym kraju agencji influencer marketingu, Territory Influence. Kieruje nią Rafał Krauze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze

Platforma InCircles posiada narzędzia do precyzyjnego doboru influencerów, prowadzenia kampanii, gromadzenia i analizy danych oraz prezentowania wyników w ramach aktywacji influencer marketing.

Narzędzie pozwala na prowadzenie działań z całym spektrum influencerów, od najmniejszych po największych.

- Do aktywacji everyday i micro influencerów wykorzystujemy dotychczasową platformę trnd, a zaangażowanie category influencerów i gwiazd budujemy prowadząc kampanie na InCircles. Używając nowoczesnych narzędzi możemy również łączyć aktywności na obu platformach w ramach jednej kampanii. Ważny jest tzw. „czynnik ludzki” - mówi Rafał Krauze, dyrektor regionalny Territory Influence Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hash-fm-otwiera-sklep-dla-influencerow-fameshop-jak-dziala ##

Kilka milionów influencerów w InCircles

W swojej bazie InCircles ma 4 miliony influencerów z 14 krajów Europy. Specjalizuje się w realizacji kampanii produktów FMCG, kosmetyków, chemii gospodarczej, sprzętu elektronicznego i usług.

- Wszystkie projekty opieramy na oryginalnych konceptach, tworzymy je w ścisłej współpracy z markami, których przedstawiciele zawsze mogą liczyć na kontakt z nami, konsultacje i pomoc. Podobnie pracujemy z samymi influencerami. Myślę, że to bardzo silnie wyróżnia nas na rynku i w połączeniu z nowymi narzędziami naprawdę gwarantuje odpowiednią jakość i osiągnięcie zakładanych KPI - dodaje Karuze.

Zarówno osoba prowadząca kampanię po stronie InCircles, jak i osoba za nią odpowiadająca reprezentująca markę, mają na platformie stworzone własne konta kampanii. Z marką bezpośrednio współpracuje project manager InCircles, który jednocześnie koordynuje współpracę z influencerami. Zautomatyzowane są systemy precyzyjnego doboru influencerów z bazy na podstawie analizy ich kont na social mediach (m.in. liczba obserwujących, eliminowanie kont fake influencerów, zasięg, engagement rate, interaction rate), dopasowanie influencerów do kampanii/ marki, analityka i monitorowanie przebiegu kampanii (publikacje i ich wyniki) oraz zestawienie wyników.

Ważną częścią narzędzia jest oddzielny panel klienta, dzięki któremu nie tylko ma on możliwość zatwierdzenia influencerów, ale również obserwowania przebiegu, interakcji, wyników i całej analityki kampanii.

Platforma, oprócz Polski wystartowała w Hiszpanii, Czechach i na Węgrzech. Dotychczas działała w Niemczech i Francji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero