SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze

Grupa Bertelsmann uruchamia w Polsce platformę do prowadzenia kampanii z influencerami InCircles. Narzędzie jest częścią oferty debiutującej w naszym kraju agencji influencer marketingu, Territory Influence. Kieruje nią Rafał Krauze.

Platforma InCircles posiada narzędzia do precyzyjnego doboru influencerów, prowadzenia kampanii, gromadzenia i analizy danych oraz prezentowania wyników w ramach aktywacji influencer marketing.

Narzędzie pozwala na prowadzenie działań z całym spektrum influencerów, od najmniejszych po największych.

- Do aktywacji everyday i micro influencerów wykorzystujemy dotychczasową platformę trnd, a zaangażowanie category influencerów i gwiazd budujemy prowadząc kampanie na InCircles. Używając nowoczesnych narzędzi możemy również łączyć aktywności na obu platformach w ramach jednej kampanii. Ważny jest tzw. „czynnik ludzki” - mówi Rafał Krauze, dyrektor regionalny Territory Influence Polska.

Kilka milionów influencerów w InCircles

W swojej bazie InCircles ma 4 miliony influencerów z 14 krajów Europy. Specjalizuje się w realizacji kampanii produktów FMCG, kosmetyków, chemii gospodarczej, sprzętu elektronicznego i usług.

- Wszystkie projekty opieramy na oryginalnych konceptach, tworzymy je w ścisłej współpracy z markami, których przedstawiciele zawsze mogą liczyć na kontakt z nami, konsultacje i pomoc. Podobnie pracujemy z samymi influencerami. Myślę, że to bardzo silnie wyróżnia nas na rynku i w połączeniu z nowymi narzędziami naprawdę gwarantuje odpowiednią jakość i osiągnięcie zakładanych KPI - dodaje Karuze.

Zarówno osoba prowadząca kampanię po stronie InCircles, jak i osoba za nią odpowiadająca reprezentująca markę, mają na platformie stworzone własne konta kampanii. Z marką bezpośrednio współpracuje project manager InCircles, który jednocześnie koordynuje współpracę z influencerami. Zautomatyzowane są systemy precyzyjnego doboru influencerów z bazy na podstawie analizy ich kont na social mediach (m.in. liczba obserwujących, eliminowanie kont fake influencerów, zasięg, engagement rate, interaction rate), dopasowanie influencerów do kampanii/ marki, analityka i monitorowanie przebiegu kampanii (publikacje i ich wyniki) oraz zestawienie wyników.

Ważną częścią narzędzia jest oddzielny panel klienta, dzięki któremu nie tylko ma on możliwość zatwierdzenia influencerów, ale również obserwowania przebiegu, interakcji, wyników i całej analityki kampanii.

Platforma, oprócz Polski wystartowała w Hiszpanii, Czechach i na Węgrzech. Dotychczas działała w Niemczech i Francji.

Dołącz do dyskusji: Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maurwx
no to Streetcom kwiczy
odpowiedź
User
Aleks
To Gruner+Jahr należy do Bertelsmanna a nie odwrotnie
odpowiedź
User
Ziom
Brawo Krauziak!
odpowiedź