Bezpieczni w sieci

Konkurs TP SA i Radia Zet "Bezpieczni w sieci" rozstrzygnięty

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program komputerowy "SS antydialer" okazał się najlepszy wśród kilkudziesięciu propozycji nadesłanych przez informatyków i programistów z całego kraju na konkurs "Bezpieczni w sieci". Zwycięska aplikacja pozwala uniknąć nieświadomego korzystania z sieci za pośrednictwem programów instalowanych na stronach www, przełączających modem z normalnego numeru dostępowego na dużo droższy.

Zwycięzcę wyłoniła Kapituła reprezentująca organizatorów konkursu: TP SA, Radio Zet, portal Wirtualna Polska i Magazyn Komputerowy CHIP.

Autorzy zwycięskiego programu, młodzi informatycy z Tarnowa - Grzegorz Zieliński i Krzysztof Jeż - deklarują, że podzielą między sobą 22 tys. zł nagrody. Prowadzą niewielką firmę informatyczną "Soft Story", przyjaźnią się od szkoły podstawowej. Opracowali wcześniej m.in. program uniemożliwiający dostęp dzieci do internetowych stron erotycznych.

- "SS antydialer" jest łatwy i przyjazny w obsłudze. Pozwala na wybieranie i rozłączanie połączenia internetowego, wykrywa wszelkie próby połączenia na niedozwolone numery. Po wykryciu takiej próby można odrzucić połączenie, połączyć się albo dodać połączenie do listy dozwolonych. Zwycięski program otrzyma elektroniczny certyfikat Centrum Certyfikacji Signet - informuje nadawca.

TP planuje kontynuację programu "Bezpieczni w sieci", m.in. akcję edukacyjną dla internautów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały