SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bezpieczniej dla każdego” w kampanii opon Goodyear (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Akcję firma Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała wspólnie z agencją GPD Advertising i domem mediowym Universal McCann.

Kampania opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 przebiega pod hasłem „Bezpieczniej dla każdego użytkownika drogi”. Reklamy pokazują rodzinę podróżującą samochodem, której dzięki tym oponom udaje się uniknąć kolizji. Akcja podkreśla w ten sposób, że w Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 zastosowano technologię ActiveBraking, która w znacząco skraca drogę hamowania.


 


Działania reklamowe - zaplanowane do końca kwietnia - obejmują telewizję (5- i 10-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, spoty sponsorskie przy prognozie pogody i wiadomościach sportowych w TVN), internet oraz autoryzowane punkty dystrybucji opon Goodyear (ulotki i plakaty). Kreację i strategię kampanii przygotował dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska wspólnie z agencją GPD Advertising, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „Bezpieczniej dla każdego” w kampanii opon Goodyear (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl