Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity

Citi Handlowy rozpoczął kampanię reklamową oferty karty kredytowej Citi Simplicity pod hasłem "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity". Klienci korzystający z promocji mogą liczyć na benefity w aplikacji streamingowej Tidal oraz u operatora wydarzeń muzycznych Live Nation.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity

Aby skorzystać z oferty "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity" należy złożyć wniosek o kartę Citi Simplicity do końca tego roku i w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zalogować się przynajmniej raz do serwisu bankowości internetowej Citibank Online. Dodatkowo, należy dokonać transakcji o łącznej wartości min. 1500 zł. Oferta skierowana jest do nowych klientów banku.

Posiadacze karty Citi Simplicity mogą otrzymać do 15 proc. zniżki w restauracjach i do 50 proc. na podróże w Programie Korzyści Citi Specials. Każdą płatność kartą powyżej 100 zł można wygodnie rozłożyć na raty  w serwisie bankowości elektronicznej.

Specjalne benefity dla tych, którzy zawnioskują o kartę i spełnią warunki promocji, to bezpłatny, 2-letni dostęp do aplikacji do słuchania muzyki Tidal oraz dostęp do przedsprzedaży Live Nation, gwarantujących możliwość zakupu biletów na koncerty gwiazd muzyki w Polsce.

Kampania reklamowa nowej oferty obejmie: kampanię w serwisach internetowych i w social media, będzie także komunikowana w kanałach własnych banku oraz poprzez partnerów oferty.

Kampania online została zaplanowana i kupiona przez agencje Sales&More i Business Factor. Kreację bank przygotował we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?