SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka i Nestle wchodzą w esport

Biedronka we współpracy z marką KitKat i Lion (Nestle) wchodzi w świat e-sportu. W ramach akcji promocyjnej, marki organizują turniej „KitKat Cup” oparty o popularną grę sieciowa League Of Legends.

Article

„KitKat Cup” wykracza poza ramy klasycznej promocji sprzedaży. Zadaniem agencji było przygotowanie koncepcji aktywacji, która dotrze do uczestników świata gamingu. Postawiono na niestandardowe rozwiązanie: zamiast popularnych nagród w promocji, zaproponowano uczestnikom promocji udział w turnieju, który generuje pozytywne emocje.

Za strategię i kreację odpowiada Albedo Marketing, a koordynatorem turnieju jest agencja e-sportowa GG-League.

Udział w turnieju „KitKat Cup” oparty jest na prostym mechanizmie buy & get:  kup produkty KitKat lub Lion za 6 zł, zarejestruj zakup poprzez Messenger lub Discord i odbierz dostęp do platformy turniejowej.

Turniej będzie trwał do 29 maja. Na uczestników czekają nagrody pieniężne: od 500 zł do 10 000 zł.

Dodatkowo dla pierwszych 3 tys. graczy przygotowano skrzynki HEXTECH – zestaw prezentów w grze ze specjalnej edycji limitowanej.

Dołącz do dyskusji: Biedronka i Nestle wchodzą w esport

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fred
Produkty Nestle w sieciach handlowych bardzo podrożały. Można wybrać inne zamienniki - tańsze i nie zawsze gorsze. Ponadto sieci
nakładają wysokie marże nie raz dochodzące do 100 - 150 %.
odpowiedź
User
Funka KitKat Cup
Turniej trwa do końca maja ale zapisy zaraz się już kończa. Uzyskanie dostępu do turnieju jest możliwe do 11 maja --> zakup w Biedronce produktów KitKat i Lion do 6zł daje możliwość uzyskania unikalnego kodu do turnieju.
odpowiedź